TAISYKLĖS

  1. Mūsų el.parduotuvėje galite atsiskaityti šiais mokėjimo būdais:
  • Paysera – tai išankstinis apmokėjimas už Prekes, kuomet Pirkėjas perveda pinigus į Parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą Parduotuvėje patvirtinęs užsakymą (Sutartį) ir pasinaudojęs pasirinkta elektroninės bankininkystės (mokėjimų) sistema. Atsakomybė už pinigų pervedimą ir Pirkėjo pateiktos informacijos duomenų saugumą tokio atsiskaitymo atveju tenka pasirinktos elektroninės bankininkystės (mokėjimų) sistemos administratoriui.
  • Bankinis pavedimas – tai išankstinis apmokėjimas už Prekes, kuomet Pirkėjas perveda pinigus į Parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą bankiniu pervedimu Parduotuvėje patvirtinęs užsakymą (Sutartį). Atsakomybė už pinigų pervedimą ir Pirkėjo pateiktos informacijos duomenų saugumą tokio atsiskaitymo atveju tenka pasirinktam bankui.
  • Mes galime pakeisti ar priimti prekės grąžinimą atliktą per 14 darbo dienų nuo gavimo dienos, tik tokiu atveju, jei produktas yra tobulos būklės (niekuomet nenešiotas, su etikete; neišteptas).
  • Mes garantuojame savo produkto kokybę ir esame atsakingi už produkto broką. Jeigu taip nutiko, kad jus pasiekė brokuotas produktas, prašome mums parašyti info@lovrete.lt ir mūsų komanda mielai Jums padės. Mūsų komanda atidžiai peržiūrės jūsų grąžintą prekę ir ras abiems pusės tinkamiausią sprendimą (pataisyti gaminį, pakeisti gaminį ar atlikti pinigų grąžinimą).
  • Dėl skirtingų operacinių sistemų ir ekrano spalvų, produkto spalva gali šiek tiek skirtis nuo realybės. Atsitikus tokioms aplinkybėms ir jums panorus grąžinti produktą, mes mielai jį pakeisime į kitą, tokios pat vertės produktą.
  • Mes galime pakeisti produktą tik į kitą, tokio pat modelio, kitos spalvos ar dydžio produktą. Jeigu norite pakeisti produktą į kitą modelį, jums reikės atlikti grąžinimą ir įsigyti kitą, norimą produktą.
  • Pinigai už grąžintas prekes jums bus grąžinami per 5-7 darbo dienas nuo tos dienos, kai jūsų produktas pasieks mus.
  • Dažniausiai, grąžinimai yra užskaitomi per 48 valandas nuo tada, kai jūsų grąžinimas pasiekia mus. Šventiniu laikotarpiu, tai gali užtrukti šiek tiek ilgiau, priklausomai nuo mūsų siuntimo partnerių.
  • Kilus klausimams, prašome mums rašyti į info@lovrete.lt ir mes mielai jums padėsime.

Prekių pristatymas ir atsiėmimas:

Prekių užsakymo Parduotuvėje metu Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš šių Prekių pristatymo būdų:

  • Paštomatas – kai Prekės yra pristatomos į Pirkėjo pasirinktą paštomatą.

Pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti:

  • Elektroninės bankininkystės atsiskaitymo atveju – per 24 valandas nuo patvirtinimo apie apmokėjimą iš Pirkėjo pasirinktos elektroninės bankininkystės (mokėjimų) sistemos gavimo (dažniausiai patvirtinimas ateina per 1-24 val.). Banko pavedimo atsiskaitymo atveju – per 24 valandas nuo patvirtinimo apie apmokėjimą iš Pirkėjo pasirinkto banko sąskaitos gavimo (dažniausiai patvirtinimas ateina per 1-2 dienas). Grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele atsiskaitymo atveju – per 24 valandas nuo užsakymo Parduotuvėje patvirtinimo.
  • Prekės Pirkėjui yra pristatomos tik darbo dienomis ir valandomis. Išeiginės bei švenčių dienos į Pristatymo terminą yra neįskaičiuojamos.
  • Kuomet yra užsakomos kelios Prekės su skirtingais Pristatymo terminais, visai užsakytų Prekių siuntai galioja vėliausias Prekės pristatymo terminas, jeigu Pirkėjas ir Pardavėjas nesusitaria kitaip.
  • Pardavėjas visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už Pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Prekės Pirkėjui buvo nepristatytos arba pristatytos vėliau dėl paties Pirkėjo kaltės arba dėl tiesiogiai nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių (Force majeure).

Akcijos ir specialūs pasiūlymai

  • Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti Parduotuvėje įvairias akcijas (nuolaidas, išpardavimus, žaidimus ir pan.).
  • Pardavėjas turi teisę vienašališkai ir be atskiro įspėjimo keisti akcijų sąlygas, o taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t. y. nuo jų atlikimo momento.
  • Pardavėjas turi teisę organizuoti suasmenintas akcijas, kurių pasiūlymai gali galioti tik tam tikriems Naudotojams (Pirkėjams).
  • Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui dėl to, kad Sutarties sudarymo momentu jam dar negaliojo akcijų pasiūlymai, kurie įsigaliojo iš karto po jos sudarymo.

 Kainos

  • Gaminių kainos ir nuolaidos gali skirtis nuo kainų ir nuolaidų, taikomų prekybos parduotuvėse.

  • Vykstant akcijai nuolaidos nesumuojamos. Nuolaida netaikoma nukainotoms prekėms.

 Gaminio keitimas ir grąžinimas

Klientas turi teisę be priežasties per 14 dienų atšaukti užsakymą ir užsakytą Gaminį (-us) pakeisti arba grąžinti. Nurodytasis 14 dienų laikotarpis prasideda tada, kai Klientas gauna užsakymą.

Grąžinimo atveju, norėdamas panaikinti užsakymą, Klientas turi pateikti prašymą per 14 dienų nuo Gaminio gavimo. Tai padaryti galima:

  • Nusiųsti nedviprasmišką prašymą el. pašto  adresu info@lovrete.lt

  • Užpildyti standartinę grąžinimo formą ir siųsti el. pašto adresu info@lovrete.lt

  • Grąžinimai ar pakeitimai priimami tik užpildžius formą.
    Gaminių pakeitimo / grąžinimo formą raiste ČIA.

Klientas prekes grąžina per 14 dienų po formos pateikimo arba pateikia dokumentą, patvirtinantį perdavimą logistikos kompanijai per minėtą periodą. Pardavėjas turi teisę sulaikyti bet kokį grąžinimą kol prekė bus gauta ar kol Klientas pateiks įrodymus, patvirtinančius Prekės grąžinimą. 

Keičiama ar grąžinama Prekė negali būti sugadinta ar dėvėta, Prekė turi būti originalioje pakuotėje su visomis originaliomis etiketėmis. Jei grąžinta Prekė pripažįstama kaip sugadinta, Klientas atsakingas tik už tai, kaip sumažėjo prekės vertė naudojant ją taip, kaip nėra patartina dėl prekės prigimties, pobūdžio ir funkcionalumo. 


Keitimo atveju el. parduotuvė išsiunčia Klientui naują Gaminį iškart po keičiamo Gaminio gavimo. Pakartotinio prekės pristatymo išlaidas dengia Pardavėjas.

Jei grąžinta visa Užsakymo suma, Pardavėjas grąžina Klientui visą Sutartyje nurodytą sumą, taip pat ir pristatymo išlaidas. Jei Užsakymas grąžintas iš dalies ir pristatymo išlaidos buvo pridėtos prie Užsakymo sumos, Pardavėjas gali grąžinti pristatymo išlaidas proporciškai Užsakymo Gaminių skaičiui.

Pagalba klientams

Pagalbos klientams telefonas yra +37064811982 (darbo dienomis 10.00–17.00 val.) ir el. pašto adresas: info@lovrete.lt

Pagalba klientams neteikiama per valstybines šventes.

Baigiamosios nuostatos

  • Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
  • Administratorius (Pardavėjas) pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti ar papildyti šias Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Informacija apie Taisykles yra nuolatos pateikiama Parduotuvės puslapyje „Taisyklės“ ir Naudotojams (Pirkėjams) yra suteikta nuolatinė ir neribota prieiga bet kuriuo metu susipažinti su šių Taisyklių naujausia versija. Pirkėjams apsiperkant Parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo patvirtinimo metu.
  • Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka pagal Pardavėjo buvimo vietą.